Welkom

Welkom bij de Nederlandse Hervormde Kerk te Ommeren.

Wij nodigen u van harte uit om de site te bekijken en zo het een en ander te weten te komen over de Herv. Gem. van Ommeren.

Mocht u vragen hebben dan kunt u ten allen tijden contact opnemen met de scriba of leden van de kerkenraad.

Doopdienst 25 februari

Op 25 februari werden Marieke en Eylin gedoopt, twee kleine meisjes werden opgenomen in de grote kudde van de goede Herder. Met veel mensen waren we er getuige van. Klik hier om de foto's te bekijken.

Digitale nieuwsbrief

Onze gemeente kent geen ‘zondagsbrief’ die op zondagmorgen wordt uitgedeeld en waarin mededelingen, collectedoelen etc. met de kerkgangers worden gedeeld, maar wel een digitale nieuwsbrief.
Op deze nieuwsbrief kunt u zich gratis abonneren. Inschrijven en uitschrijven via een mailtje aan de scriba: scriba.ommeren@gmail.com dan wordt gezorgd dat u de nieuwsbrief, normaal gesproken op donderdag, in uw mailbox ontvangt.

Collecteren via de GIVT App

U kunt vanaf nu uw gift geven via de givt app. Deze is te downloaden in de Google play store of in de Apple store. Zo kunnen we de kerk en de goede doelen blijven steunen. U vindt de Hervormde Gemeente Ommeren onder lijst, (in de app) daar kunt u uw gift bij een collecte aangeven. Voor de collecten van onze gemeente is de indeling als volgt: 1e collecte is voor de Diaconie, 2e collecte is voor de kerk, 3e collecte is de extra collecte.

Ziet u het niet zitten om de app te downloaden? Uw bijdrage aan de collecten kunt u ook overmaken, o.v.v. het doel, naar: NL04 RABO 0373726627 t.n.v. CvK Herv. Gemeente Ommeren.
Via onderstaande link komt u op de givtpagina:

Palmpasen

zo 24 mrt 2024 om 10.00 uur

Witte Donderdag en Heilig Avondmaal

do 28 mrt 2024 om 19.30 uur

Goede Vrijdag

vr 29 mrt 2024 om 19.30 uur

1e Paasdag

zo 31 mrt 2024 om 10.00 uur

De Kerkdienst online.

Klik op onderstaande knop om de kerkdienst online bij te wonen of een Kerkdienst terug te kijken.

Online kerkdienst

vernieuwde wijkindeling

Onder het kopje "het consistorie" vindt u de vernieuwde wijkindeling met de daarbij behorende wijkouderling of pastoraal medewerker.