Open vrouwenochtenden

De Open Vrouwenochtend wordt georganiseerd door de werkgroep ‘Open Vrouwenochtend gemeente Buren’. Het is een interkerkelijke vrouwen groep.

Het doel van deze ochtenden is om vrouwen bij elkaar te brengen, in gesprek te komen over allerlei levens- en geloofsvragen, te bemoedigen in het leven en met elkaar na te denken. Dit met de doelstelling om de bijbel op een praktische manier dichter bij de mensen te brengen.
Om deel te nemen aan de ochtend hoeft men niet kerkelijk aangesloten te zijn en het meebrengen van kleine kinderen vormt geen enkel probleem. Om alle vrouwen de kans te geven deel te nemen is er in De Bron een kindercrèche aanwezig.

Er worden 4 ochtenden per jaar georganiseerd. Ieder met een ander thema. Hiervoor wordt een spreekster uitgenodigd om een lezing te geven. Om het thema helemaal goed tot zijn recht te laten komen staat er een boekentafel klaar, waar allerlei lectuur wordt aangeboden over het behandelde onderwerp.

Het programma duurt van 9.30-11.30 uur.
Vanaf 9.15 uur staat er koffie en thee klaar in “De Bron”,
Dr. Guepinlaan 26 te Ommeren.

Heeft u verder nog vragen dan kunt u contact opnemen met
Jeannette van Dorp tel. 0344-603896
& Corrie Both corriebthuis@hotmail.com