dinsdag 5 november 2019

Gemeenteavond- thema Eenzaamheid (bij oud en jong)

Datum:
 dinsdag 5 november 2019
Tijdstip:
 20:00  - 22:00
Locatie:
 de Bron te Ommeren

Dinsdag 5 november bent u van harte uitgenodigd op de gemeenteavond. Deze avond zal Alie Hoek een lezing geven over het thema:

Eenzaamheid, daar hoef je niet oud voor te zijn

Eenzaamheid is iets anders dan alleen zijn. Wanneer ben je eenzaam. Er is vaak een grote schaamte rondom eenzaamheid.
Eenzaamheid komt niet alleen onder ouderen, maar ook jongeren voor. De oorzaken van eenzaamheid zijn bij ouderen vaak anders dan bij jongeren. Wat is eenzaamheid eigenlijk en wanneer ben je eenzaam. Waardoor kan dat komen en wat kun je er aan doen?

Afscheidsdienst ds. H. Overdijk

zo 28 apr 2024 om 14.00 uur

De Kerkdienst online.

Klik op onderstaande knop om de kerkdienst online bij te wonen of een Kerkdienst terug te kijken.

Online kerkdienst

vernieuwde wijkindeling

Onder het kopje "het consistorie" vindt u de vernieuwde wijkindeling met de daarbij behorende wijkouderling of pastoraal medewerker.