Ouderenmiddag 16 april

De invulling van de laatste gehouden ouderenmiddag was iets anders dan gewoonlijk. Net als altijd opende Ds. Overdijk de middag met een lied, meditatie en gebed.

Daarna hadden we een high-tea, zoals bekend was het de laatste ouderenmiddag samen met ons dominees-echtpaar en als dank voor hun inzet en betrokkenheid in deze periode van ruim 10 jaar hebben we het op deze manier afgesloten.

Met de thee en koffie komt de 1ste ronde van de high-tea, normaal is bij een high-tea de zoete ronde het laatste maar wij begonnen hiermee.

Na deze ronde was het de beurt aan dhr. Tammes die een presentatie verzorgde over de alom bekende Baron van Brakel.

Tussendoor de 2e ronde daarna nog een deel van de presentatie, hierna volgde de laatste ronde van de high-tea.

Met het lied 416: Ga met God en Hij zal met je zijn, wat we het dominees-echtpaar hebben toegezongen, als bezoekgroep en ouderenmiddag, eindigen we zoals altijd met gebed.

Daarna volgt dan nog de collecte, die voor een deel €200,- naar Stichting Sponsorkind Gambia is gegaan en een deel €150,- als bijdrage aan deze middag. Dank ook aan onze diaconie die met hun financiële steun en ook natuurlijk onze bezoekgroep-vrijwilligers, gezamenlijk hebben we deze middag mogelijk gemaakt.

Klik hier voor de foto's.

zo 28 jul 2024 om 10.00 uur

zo 04 aug 2024 om 10.00 uur